Isu Pakaian - Nedim Nazri Pertahan Bapa ' Jangan Telanjang Sudah!! '

Baru-baru ini seorang pengguna FB yang hanya dikenali sebagai Suhairi Sujairi memuatnaik foto Datuk Seri Nazri Aziz di laman facebooknya, seolah-olah mengutuk pakaian yang dipakai oleh Menteri Pelancongan dan Kebudayaan tidak sesuai dengan majlis yang dihadirinya.

Isu Pakaian - Nedim Nazri Pertahan Bapa ' Jangan Telanjang Sudah!! '

Kritikan itu mendapat reaksi daripada anaknya iaitu Nedim, yang memberitahu hal tersebut kepada ayahnya.

Ada 2 isu yang kami ingin kongsikan di sini. Pertama, etika pakaian Datuk Seri ke majlis rasmi dan yang kedua ialah jawapan balas Datuk Seri yang agak angkuh.

"Sapa dia ni yang comment pasal my dressing? Sapa budak ni. Aku daripada dulu macam ni pun, rakyat dah pilih aku 5 penggal pilihanraya. Tak pernah kalah.
"Kalau hamlau ni rasa dia bagus sangat, tak yah cakap banyak. Aku tunggu dia di Padang Rengas utk pilihanraya yang ke-14 ni. Kita tgk Padang Rengas nak dia ke aku?" kata Nazri ketika dipetik dari laman Instagram bossned_ milik Nedim.

Datuk Seri Nazri turut menyatakan yang beliau memang sombong, tapi sombongnya kepada orang seperti yang menegurnya di laman facebook.

Isu Pakaian - Nedim Nazri Pertahan Bapa ' Jangan Telanjang Sudah!! '

Rasanya Datuk Seri tidak perlu membalas secara sombong terhadap isu berkenaan. Hanya perlu bertindak rasional dan profesional.

Ingatlah, kita tidak selamanya di atas.

0 Response to "Isu Pakaian - Nedim Nazri Pertahan Bapa ' Jangan Telanjang Sudah!! '"

Post a Comment